ПОРАДИ ТИМ, ХТО ХОЧЕ ДОБРЕ ВЧИТИСЯ
СПИ НЕ МЕНШЕ 8 ГОДИН
|
УВАЖНО СЛУХАЙ ВЧИТЕЛЯ
|
НЕ ОПИРАЙСЯ ЗНАННЯМ
|
СТАРАННО ГОТУЙ
|
НЕ ПРОПУСКАЙ НАГОДИ БІЛЬШЕ
|
ОБОВ'ЯЗКОВО
|
ПОВТОРЮЙ
|
ДУМАЙ
|
БУДЬ АКТИВНИМ НА УРОЦІ
|
ВІДПОЧИВАЙ
|
ЯКЩО БУДЕШ ДОТРИМУВАТИСЯ |
І СТАНЕШ УСПІШНИМ
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ УЧНЯМ З ПІДГОТОВКИ
ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
· Активно працювати на уроці: уважно слухати та відповідати на запитання.
· Якщо щось незрозуміло, не соромитися запитувати.
· Уважно й докладно записувати завдання з кожного предмета.
· Учитися користуватися довідниками та словниками, щоб уміти з’ясовувати значення незнайомих слів і висловів.
· Навчитися знаходити необхідну інформацію з допомогою комп’ютера.
· Складний матеріал уроку треба повторити того ж дня, щоб відразу закріпити його та запам’ятати.
· Виконуючи домашнє завдання, слід не лише думати, що треба зробити, а ще й з’ясовувати, з допомогою яких засобів і прийомів цього можна досягти.
· Не соромитися звертатися по допомогу до дорослого й однокласників.
· Перед виконанням домашньої роботи слід переконатися в тому, що в щоденнику записані всі завдання.
· Треба визначити послідовність виконання завдань і час, потрібний для виконання кожного з них.
· На письмовому столі має лежати тільки все необхідне для виконання одного завдання, після чого зі столу прибираються вже використані матеріали та готується навчальне приладдя, необхідне для виконання наступного завдання.
· У процесі підготовки домашнього завдання слід робити перерви.
· Вивчаючи заданий матеріал, треба спочатку його зрозуміти, а вже потім запам’ятовувати.
· Перед виконанням письмової роботи необхідно вивчити всі правила, які можуть стати у нагоді.
· Читаючи підручник, треба ставити собі запитання за текстом.
· Дізнаючись про нові поняття і явища, треба пов’язувати їх за змістом із уже відомими.
· Велике завдання необхідно розділяти на частини й працювати над кожною з них окремо.
· Готуватися до творів і доповідей треба заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження, а не залишати таку відповідальну роботу на останній день.
· Необхідно вміти користуватися картами й схемами та використовувати їх під час підготовки усних уроків.
· Треба складати план усної відповіді й перевіряти себе за ним.
За І.М. Рибальченко. Взаємодія з батьками. Х.: Вид. група «Основа»,
2007, с. 154.
Метод «5 П»
1 П – Переглянь текст (побіжно).
2 П – Придумай до нього питання.
3 П – Познач олівцем найважливіші місця.
4 П – Перекажи текст.
5 П – Переглянь текст повторно.