В чому заключається актуальність використання ситуативних задач?
- Мобільні; (завдання можуть бут застосовні в навчальних предметах будь-якого типу).
- Універсальні; (можуть використовуватися для школярів різного віку).
- Зміст; (це можуть бути прості і складні тексти, це можуть бути тексти різних видів і жанрів: уривки з художніх творів, біографії, тексти розважального характеру, особисті листи, документи, статті з газет і журналів, ділові інструкції, рекламні оголошення, товарні ярлики, географічні карти та ін. В них можуть використовуватися різні форми представлення інформації: діаграми , малюнки, карти, таблиці, графіки та ін.);
- Сприяють досягненню міжпредметних зв'язків;
- Можуть бути застосуванні в різних видах діяльності.
Крім того ситуативна задача, коли її складає сам учень:
- Дозволяє формувати в учнів навички пошукової роботи;
- Підвищує мотивацію учнів до отримання нових знань;
- Формує навички планування діяльності;
- Розвиває комунікативні уміння та навички;
- Розвиває критичне мислення;
- Розвиває вміння презентувати свої результати;.
- Підвищує самооцінку учнів;
Розв’язування ситуативних завдань сприяє формуванню та розвитку не тільки навчальних навичок, а й дослідницьких та творчих здібностей учнів, які стоїть на чолі вимог і стандартів нового покоління і запитів суспільства сьогодні.
Адже сьогодні суспільству потрібні люди які не лише знають, а й вміють самостійно мислити.
|