| Статистика |
 |
 |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |  |
|
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Наближаються такі улюблені українцями свята, як Новий рік і Різдво, а разом з ними - гарний настрій, час, із задоволенням проведений в колі родини й друзів, а також безліч подарунків і сюрпризів. Але, зробивши подарунки близьким, не забудьте подбати й про довкілля.
|
Нарешті настала весна.
Щороку вона приходить у різний час, але завжди про її прихід повідомляють первоцвіти.
З метою збереження ранньоквітучих видів рослин і розпочато щорічну операцію «Первоцвіт», яка триватиме з 12 лютого по 30 квітня 2021 року.
Не хочеш стати співучасником кримінального правопорушення – не купуй первоцвіти!
|
Власний досвід роботи по формуванню природоохоронної компетентності учнів показав , що:
1. Великий виховний вплив здійснюється внаслідок емоційного природоохоронного матеріалу , що подається учням на уроках.
2 Основна роль вчителя – це підвищення знань батьків та учнів з основ родинного, національного та природозберігаючого виховання.
3. Для здійснення екологічного виховання найбільш ефективними є активні методи навчання. Вони допомагають розкрити усвідомлення проблем довкілля і долучають учнів до різноманітної діяльності по його збереженню.
На своїх уроках, я практикую частково-пошукові або евристичні методи.
Вони розвивають навички пошуку , спонукають до самостійного розв’язання частини проблеми. Крім того використовую проблемний та дослідницький методи.
|
Пізнавальний інтерес як фактор ,що активізує пізнавальну діяльність школярів виступає потужним стимулом активності людини, під впливом якого психічні процеси відбуваються інтенсивно а діяльність стає привабливою і продуктивною. Саме тому важливо активізацію пізнавальної діяльності починати з формування стійкого інтересу допредмета.
|
Одним із завдань навчання хімії є формування засобами навчального предмета ключових компетентностей учнів, необхідних для творчої самореалізації особистості.
|
„Підростаюче покоління треба вчити розуміти природу як єдине ціле, бачити єдність людини і природи”
(В.О.Сухомлинський)
Естетичне виховання під час вивчення біології розглядається як органічна частина навчально-виховного процесу загалом.
Біологічна освіта має всі можливості для сприятливого впливу на серце і розум людини. Пізнання природи дарує високу насолоду тому, хто знайомиться з нею ближче.
|
«ФОРМУВАННЯ ПРИРОДООХОРОННОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ»
Екологічне виховання та формування ключових природоохоронних компетентностей екологічної думки в учнів – важливе завдання сучасної школи. Формування природоохоронних компетентностей має бути безперервним процесом, що охоплює всі вікові, соціальні та професійні групи населення. Проте її центральною ланкою є школа, оскільки саме за шкільних років формування особистості відбувається найінтенсивніше, тому екологічна освіта є творчим процесом, безпосередньо пов’язаним з розвитком, самоутвердженням і самовираженням особистості.
Організація Обєднаних націй проголосила ХХІ століття століттям біології. Знання з біології будуть потрібні людині не тільки в майбутньому , деякі можуть знадобитися вже сьогодні для того , щоб вирішити цілу низку проблем які існують і турбують суспільство та пов’язані з різними галузями біологічної науки. Тому за необхідне я поставила перед собою завдання під час викладання своїх уроків і в позаурочний час вчити моїх учнів бути природовідповідальними людьми, таким чином обрала проблему, над якою працюю «Формування природоохоронної компетентності учнів під час вивчення біології».
|
|
|
|